Wednesday 25 October 2017

Binär Alternativ Signaler Bo Signaler


Jag trodde alltid att handel med en hög och exakt vinnande procentsats normalt är reserverad för experter, guruer och lögnare. Nu vet jag att Binary Trading Methods-handlare är en del av den exklusiva gruppen. Med stor noggrannhet kommer stora vinster jag aldrig gjorde vinst när jag handlade regelbundet men efter bara en vecka med binära handelsmetoder har jag vunnit nästan varje handel. Signalerna är lätta att få och lättare att genomföra. Jag väljer bara tillgången, väntar på signalen och godkänner handeln. Sedan luta jag mig tillbaka och titta på binära handelsmetoder gör mig pengar. Utbildningsvideoen av binära handelsmetoder har verkligen gjort mig till en bättre näringsidkare. Jag har slösat mycket av min tid på att titta på falska guruer eller webinars som gjorde inte något att göra någonting klart för mig. Men jag vet att min kunskap blir till vinst när jag bestämmer mig för att handla regelbundet. Jag använde signalerna för att hålla mig för evigt i grön och experimentera nu med MACD-metoden för att förbättra min handel. Vad kan jag säga om signalerna De jobbar bara Jag väljer tillgången och inom den minut jag har lagt handeln. Utbildningsvideoerna är också väldigt hjälpsamma, jag har lärt mig mycket om hur man kan förbättra som en näringsidkare och handelsstrategierna har hjälpt mig att vinna mer än jag skulle ha med bara signalerna En nöjd traderQ: När ger du signaler A: Våra signaler publiceras varje dag som NYSE (US-sessionen) är öppen. Våra signaler publiceras på vår hemsida8217s 8220Today8217s Signals8221-sida vid 09:55 ET. Så får du dina signaler 25 minuter från öppnandet av den amerikanska sessionen. Alla våra signaler är avsedda att upphöra till slutet av dagen. Vi anser att NYSE: s stängning (16:00 ET, 20: 0021: 00 GMT beroende på sommartid) är 8220Endagen av Day8221. Ibland skickar vi ut bonussignaler under hela dagen. Anmälan av inbetalade bonussignaler skickas med hjälp av push-meddelanden från vår mobilapp (som kan laddas ned på Apple Store eller Google Play). F: Vad händer om min mäklare inte erbjuder en 20: 0021: 00 löptid för vissa tillgångar A: Några mäklare erbjuder inte en 20: 0021: 00 löptid på alla tillgångar. De får bara erbjuda tider som 17:00, 19:00 eller 23:30. Välj det senaste alternativet i den här situationen. F: Kan jag handla dina signaler på Nadex A: JA Vi är en av de enda binära alternativsignalleverantörerna som erbjuder Nadex vänliga signaler. Vår konkurrens erbjuder vanligtvis signaler som löper ut inom några minuter. De korta signalerna fungerar inte bra på Nadex. Eftersom våra signaler är slut på dagen kan de enkelt implementeras på NadexIG Group-plattformarna. Vi identifierar även vilka av våra signaler som är tillgångar som erbjuds på Nadex. Fråga: Hur ser jag signalerna A: Besök signalerna för signalerna (SIGNALERNA FINNS PÅ POSTEN PÅ POSTEN) klockan 09:55 ET och du kommer se att signalerna för dagen har blivit publicerade. Du måste logga in för att se signalerna. OBS: Efter slutet av handelsdagen, tar vi bort posten. Posten kommer inte att vara synlig igen fram till nästa handelsdag kl 09:55 ET. Q: I8217m på signalsidan, men allt jag ser är en händelsekalender. Var är signalerna A: längst ner i posten. Vi erbjuder en händelsekalender och annan information som kan hjälpa dig för dagen. Om du ser kalendern, väntar du på den högra sidan, bara till nedre delen av inlägget. Signalerna kommer alltid att vara den sista på posten. F: Hur handlar jag signalerna på Nadex med deras binärer A: Det säkraste sättet att placera våra signaler på Nadex-binärer är att välja strykpriset under det aktuella priset på CALL-signaler och välj strykpriset över det aktuella priset på PUT signaler. Till exempel kan vi säga att signaltillgången för närvarande är 103 och Nadex-alternativen är 100 och 105. Om signalen är en PUT, vill you8217d välja 105. Om signalen är en CALL vill you8217d välja 100. Q: Hur många signaler publiceras en dag A: Det varierar. Vissa dagar kommer vi att posta 11 eller 12, och några dagar vann vi8217t någon. Vi vill bara ge dig de bästa möjliga signalerna. Vi don8217t postsignaler bara för 8220s skull att göra8221. I handeln vill du fokusera på kvalitet, inte kvantitet. Fråga: Jag bor aldrig i östra tidszonen. Hur får jag reda på vilken tid 09: 55ET är på min plats A: Det finns många tidszonsomvandlare på nätet. timezoneconverter är en av dem. Fråga: När jag loggar in ser jag inte någonting. A: Du är troligtvis på din profil sida. Om du är inloggad och på din profilsida klickar du bara på länken 8220BOsignals8221 i det övre vänstra hörnet. Det tar dig till hemsidan. Om du letar efter en direktlänk till varsignalerna, besök bosignalswptodays-signaler. Fråga: Jag har rabattkod. Hur löser jag in det A: Rabattkoden anges på kassan. F: Vad är din ITM-vinstprocent A: Det varierar, men vi brukar sträcka sig mellan 70-80 veckor och 90-95 månader. Vad betyder det? Om du handlar alla våra signaler, kommer du att vara i vinst i slutet av veckan 70-80 av tiden. Likaså 90-95 av månaderna kommer du att vara i vinst. F: Vilka mäklare rekommenderar du A: Vi rekommenderar 24Option (Trade24Option) och GTOptions (TradeGToptions) för icke-amerikanska handlare. För handlare i USA är den enda mäklare vi rekommenderar Nadex. Dessa mäklare gör ett exceptionellt jobb och we8217ve har aldrig haft problem med någon av dem. Vi står för dem som kvalitetsmäklare och rekommenderar dem till alla intresserade. Du kan använda någon mäklare you8217d som, men våra signaler är baserade på tillgångar som de erbjuder. OBS! Vi rekommenderar att du registrerar dig för alla fyra om möjligt. Vissa tillgångar erbjuds på en, men inte de andra. F: Min chef tittar på min datoraktivitet, hur kan jag handla A: Inget problem, våra signaler kan ses på vår gratis mobilapp och våra rekommenderade mäklare Trade24Option och Nadex erbjuder mobila appar. TradeGToptions erbjuder en mobil webbplats. F: Hur registrerar jag mig för bonussignalerna A: Bonussignaler är endast tillgängliga för medlemmar med standardabonnemang. Om du är medlem i Standardabonnemang får du automatiskt tillgång till de angivna bonussignalerna varje gång du loggar in. För att kunna få omedelbara meddelanden när bonussignaler skickas (eftersom de är tidskänsliga) måste du installera vår mobilapp på din iPhone eller Android-telefon och få meddelandena aktiverade (KLICKA HÄR för att se lämpliga installationsprocedurer). F: Hur får jag din mobilapp A: Den kan laddas ner gratis på Apple Store eller Google Play. Helt enkelt söka efter BOsignals och vi borde popa upp med BOsignals som titeln på appen. F: Vilket format ger du dina signaler A: ASSET CALLPUT (CALLUPBUYHIGH, PUTDOWNSELLLOW) F: I8217ve har aldrig hört talas om binära alternativ, var går jag för att ta reda på grunderna A: Kolla in nadexlearning-centercourses. De får dig där du behöver vara för att förstå vad vi gör. Fråga: Hur mycket pengar kan jag göra A: Det beror helt på din budget. Vi rekommenderar att du spenderar högst 2-5 av ditt kapital (handelsbudget) per handel. Ibland har we8217ll 10 affärer per dag, you8217ll vet hur många affärer vi har idag på 10:00 ET (inte räknar bonusaffärer), så du kan justera din handelslön i enlighet med detta. Vi rekommenderar ALDRIG att använda någon typ av martingale strategi (google det om du behöver). Kom ihåg att du handlar fortlöpande om en karriär. Detta är ett maraton, inte en sprint. Långsamt och stadigt vinner loppet. F: Vad kostar det att börja handla A: Vi rekommenderar Trade24Option eller TradeGToptions som har en 250 inledande insättning. Andra mäklare kan variera. De flesta plattformar erbjuder ett demokonto när du sätter in. Om saker don8217t fungerar som du planerade med demokontot kan du ta ut dina 8220real8221 pengar. Var noga med att välja en mäklare. Fråga: Gör du 8220Teach8221 mig att handla A: Enkelt uttryckt, nej, och från vår testning av våra konkurrenter gör inte heller någon annan. Vi är en signaltjänst, vilket innebär att vi ger ut signaler från vilka vårt team av erfarna handlare anser att de är lönsamma. Vi har alltid haft rätt, men vi har hittills gjort karriärer, så vad säger du det? Q: Erbjuder du återbetalningar A: Tyvärr kan vi i denna bransch inte erbjuda någon återbetalning. Marknaderna flyttar som de vill och binära alternativ har ingen effekt på dem. Vi gör ärligt det bästa vi kan. Kom ihåg att vi handlar även för dessa signaler. Fråga: Hur fantastiskt är ni A: PRETTY FRICK8217N AWESOME Tyvärr, bara behövs för att hänga bort lite humor. DETTA ÄR TRADING GUYS Ha kul, leva dina liv. Don8217t svara på en chef alla dina liv8230 svar på dina fruar som berättar att du slutar spela videospel. - P Affiliate-inloggning Registrera dig för uppdateringar och nyheterTag: bo-signaler Lördag 29 juni 2013 av Michael Freeman Binary Options är en högriskdagshandel 8216OTC Instrument8217 som blir världsomspännande. Många näringsidkare kommer att hitta registreringsprocessen och skapa ett konto en mycket enkel och snabb process och även om det är enkelt att komma igång kan många nykomlingar ignorera den möjliga risken för daghandel och resultera i snabba beslut och att det saknas forskning på detta online investeringsinstrument. Som popularitet för binära alternativ är exponentiell tillväxt, efterfrågan på utbildning, programvara och signaler ökar, eftersom näringsidkare försöker öka 8216ITM Return8217 och njuta av en högre framgångsgrad. I den här artikeln täcker jag de olika mellan oberoende företag som säljer handelssignaler och tillåter näringsidkare att kopiera sina strategiska drag VS de binära optionerna mäklare signaler erbjuds som ett incitament för handlare som registrerar sig med en större start investering för ett VIP-konto. Det finns en stor nackdel med binära optioner som är så lätt att börja med eftersom det tillåter många individer utan tidigare riskriskinvesteringar att spela sina pengar på riktigt korta utgångstider som 60 sekunder och 15 minuters handel vilket är mycket svårt tidsramen för att arbeta med att förutsäga en trend som arbetar med en snabb utgång är nästan omöjlig. Traders med ingen erfarenhet som standard för kortfristiga 60 sekunder handlar utan någon djup förståelse för teknisk analys eller med andra ord 8216Price Action Trading8217. Professionella handlare handlar vanligtvis med Meta Trader 4 eller online-diagram och arbetar med indikatorer eller binära alternativsignaler för att 8216UP8217 bli framgångsrik. En av de enklaste och mest uppenbara lösningarna för nya handlare är att följa en Live Traders och kopiera sina rörelser och eller arbeta med professionella signaler eller med MT4-indikatorerna. Nummer ett enklaste sättet att komma igång är med binära alternativsignaler, eftersom handlare inte behöver ha någon tidigare yrkeserfarenhet att följa och använda dessa signaler. Faktum är att Signal, till skillnad från en indikator, ger näringsidkaren alla nödvändiga detaljer för att utföra en handel och allt som är kvar är att vänta på att tillgången löper ut 8216In The Money8217 eller 8216Out Of The Money. Indikatorer å andra sidan kommer bara att ge en näringsidkare insikt eller en ledtråd till de rörliga genomsnittsvärdena och trenderna som blotta ögat ofta inte kan upptäcka, bara genom regelbunden grafövervakning. De två rutterna som finns tillgängliga för handlare är antingen de binära alternativmäklare signalerna eller en oberoende signalsleverantör. Det finns några skillnader mellan de två metoderna med signaler och den viktigaste är kostnaden för att registrera sig. Om näringsidkare är intresserade av att få signalerna direkt från sin föredragna mäklare kan de göra det genom att anmäla sig till ett VIP-konto med full incitament, vilket ofta innefattar fortlöpande utbildning, bättre service och mest av allt binära alternativsignaler. Den största nackdelen är att näringsidkare måste finansiera sitt konto med någonstans mellan 1000 och 5000 med mäklare för att kvalificera sig till Full-Incentive VIP-kontot. De oberoende signalerna å andra sidan kräver vanligtvis en månadsbetalning som sträcker sig mellan 85 och 350 månader och vissa tjänster inkluderar ett GRATIS testmedlemskap. När det gäller startkostnaden kommer de oberoende binära alternativen Signals Provider och Copy Live Trades Solutions till mycket lägre kostnader för nya medlemmar. Det finns en annan anledning till att handlare kommer att hitta de oberoende signalerna ett mycket bättre val och det kan förklaras genom att bara förstå vad ett binärt alternativ kontrakt står för. Faktum är att mäklaren avtalar mot näringsidkaren och därför har mäklaren inte ett verkligt incitament att hjälpa den näringsidkare som får mig att tro att mäklarnas signaler är vilseledande och sannolikt inte lika bra som signaler genererar av en tredje part utan Ett annat mål förutom din förnyelse av sin tjänst och för att behålla sina medlemmar måste de behålla en hög framgångsnivå, bottenlinjen och hjälpa sina handlare att tjäna pengar med binära alternativ. Avslutningsvis kan jag inte rekommendera Binary Options Brokers Signals och jag tror att Copy Live Trades-lösningen och de oberoende BO-signalerna är en mycket bättre lösning. Det betyder inte att alla tjänster är bra och det är viktigt att få referenser och testa tjänsten med ett GRATIS test eftersom inte alla signaltjänster ger en avkastning och många är så vilseledande som mäklare signalerar. Det bästa sättet att börja är med ett lågt insättningsbelopp och ett GRATIS prov. Jag rekommenderar också att titta på MT4 GRATIS indikatorer som kan öka din framgångsgrad utöver signalerna och tiden som spenderas på forskning. För att lära dig mer om binära alternativsignaler, besök min BO Signals Amp Indicators sida för en komplett jämförelse av populära Copy Live Trades and Signals Services tillgängliga på webben. Läs mer om binära alternativ på min YouTube-kanal Prenumerera på Mike039s blogg Sök efter binära alternativämnen

No comments:

Post a Comment